کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبیه‌ساز اندروید L برای چیپ‌های ساخت اینتل ارائه شد

جامعه‌ی توسعه اندروید به تازگی اقدام به انتشار تصویر شبیه‌ساز 64 بیتی اندروید L برای معماری x86 اینتل کرده است. حالا توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند نرم‌افزارهای ساخت خود را برای سیستم عامل 64 بیتی تست کنند. به نظر می‌رسد کم‌کم مقدمه‌چینی‌ها برای حضور رسمی اندروید L انجام می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ از زمانی که کنفرانس I/O گوگل برگزار شد و ساندار پیچای خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی 64 بیتی اندروید با ویژگی‌های فوق‌العاده داد، بسیاری از علاقه‌مندان این سیستم عامل در انتظار عرضه رسمی محصولاتی با این سیستم عامل و استفاده از نرم‌افزارهای 64 بیتی هستند. حالا با نزدیک‌شدن به زمان عرضه احتمالی این سیستم عامل توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند نرم‌افزارهای ساخت خود را از طریق یک شبیه ساز برای 64 بیت تست کنند.

این شبیه‌ساز به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای قدیمی را برای اندروید L و معماری 64 بیتی آن بهینه‌سازی کنند. استفاده از معماری 64 بیتی مقدار فضای حافظه‌ی قابل ارجاع را افزایش می‌دهد. به گفته‌ی Android developer community نرم‌افزارهای ساخته شده توسط جاوا بصورت خودکار از مزایای 64 بیت بهره خواهند برد ولی آنهایی که توسط Android NDK ساخته شده‌اند، نیاز به بهینه‌سازی دارند.

البته با استفاده از این شبیه‌ساز، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا نرم‌افزارهایی برای چیپ‌های اینتل بسازند و گوگل هنوز شبیه‌ساز مخصوص معماری ARM را ارائه نکره است. حتما می‌دانید که چیپ تگرا K1 ساخت انویدیا و اسنپ‌دراگون 810 ساخت کوالکام بر مبنای معماری ARM ساخته شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23086 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/20 تعداد مشاهده: 2158
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر